حذف خودکار حساب‌های کاربری گوگل به دلیل عدم فعالیت پس از دو سال

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹

روش جدیدی که گوگل ارائه می‌دهد، داده های حساب را پس از دو سال عدم فعالیت حذف می کند.

Google اعلام کرد برخی از تغییرات جدید، مربوط به استفاده از Gmail ، Docs و Google Photos است که برای تلاش برای پاکسازی فضای ذخیره سازی بلااستفاده می‌باشد.

گوگل در حال به روزرسانی سیاست خود برای حذف داده های کاربران از محبوب ترین سرویس های خود در حساب هایی است که بیش از دو سال غیرفعال هستند. این در سایت راهنمای Google ذکر شده است.

اشغال فضای موجود در سرورهای گوگل تنها به حجم اطلاعات حساب کاربری خلاصه نمی‌شود. درواقع گوگل برای هر حساب کاربری، میزان مشخصی حافظه ابری اختصاص می‌دهد تا کاربر امکان ذخیره فایل‌های مدنظر خود را داشته باشد.

از اول ژوئن 2021 ، Google سیاست جدیدی را اعمال می کند که در مورد فضای ذخیره سازی چندین سرویس خود اعمال می شود. در اوایل 1 ژوئن 2023 ، اگر دو سال غیرفعال باشند، Google داده های Drive ، Docs ، Sheets ، Slides ، Jamboard ، Gmail ، Photos ، Drawings ، Forms و Sites را حذف می کند.

Google توضیح می دهد کاربرانی که نمی خواهند داده های آنها حذف شود باید برای فعال نگه داشتن آن، از سرویس با حساب مرتبط یا در برنامه Google یا از طریق مرورگر استفاده کنند. Google همچنین توضیح می دهد که این تغییر در مورد کاربران Google One که ماهیانه هزینه پرداخت می کنند اعمال نخواهد شد و همچنین کاربران سرویس‌های گوگل Workspace شامل سیاست‌های جدید نخواهند شد.

منبع: سایت gsmarena
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.