همایش روز ملی تجارت الکترونیکی

شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱

 با گسترش روزافزون خرید اینترنتی بین اقشار مختلف مردم در راستای تحقق دولت الکترونیک و مزایای مختلف آن از جمله کاهش ازدحام (ترافیک) و آلودگی هوا، کنترل بیماری‌های واگیردار و ... به‌ویژه تأثیر آن در گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان و اشتغال ناشی از آن، تجارت الکترونیکی از سال 1397 تا پایان سال 1400 از جهت ارزش حدود 600 درصد و از جهت تعداد کسب‌وکارهای اینترنتی شناسنامه‌دار حدود 260 درصد رشد داشته که در نوع خود کم نظیر است.

پس از تکمیل فازهای پروژه ارزیابی و رتبه‌بندی کسب‌وکارهای اینترنتی در قالب «رتبه اعتماد» (ستاره‌های ذیل لوگوی اینماد)، سال گذشته برگزاری رویداد ملی جایزه تجارت الکترونیکی به منظور معرفی و تقدیر از کسب‌وکارهای اینترنتی برتر با موفقیت برگزار و برنامه‌ریزی «روز ملی تجارت الکترونیکی» در تاریخ 24/7 (به نشانه ارائه خدمات 24 ساعته طی 7 روز هفته) آغاز گردید تا در این روز به اهمیت و نقش گسترش تجارت الکترونیکی، اثرات مثبت آن بر زندگی مردم و کسب و کارها و فرهنگ‌سازی عمومی به‌منظور خرید آسان و مطمئن پرداخته شود.

در همین راستا همایش روز ملی تجارت الکترونیکی با حضور مقاماتی از وزارت صمت، وزارت ارتباطات، مجلس شورای اسلامی، بخش خصوصی و با حضور کسب‌وکارهای اینترنتی مطرح در روز یکشنبه 24 مهرماه 1401برگزار و در ادامه سال گذشته از کسب‌وکارهای اینترنتی برتر تقدیر خواهد شد.

برچسب‌ها:
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.