چکیده این تحقیق به شناسایی عوامل تاثیرگذار بر خرده فروشی آنلاین در کانالهای الکترونیکی فروشگاههای زنجیرهای شهروند پرداخته است. دادههای متغیرهای مورد مطالعه از طریق نظرسنجی آنلاین از مشتریان فروشگاههای زنجیرهای شهروند گردآوری …
چکیده این تحقیق به بررسی بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت بازاریابی و عملکرد فروشگاههای زنجیرهای شهروند پرداخته است. دادههای متغیرهای مورد مطالعه از پرسشنامههای فناوری اطلاعات رضایی (1395)، پرسشنامه مدیریت بازاریابی پورنبی (1394) و …
چکیده ارزیابی عملکرد و رتبه بندی درست فروشگاه ها همواره به عنوان سنجش عملکرد خرده فروشی ها، به ویژه فروشگاه های زنجیره ای مطرح بوده است و مدیران با رتبه بندی فروشگاه ها به راحتی می توانند تصمیمات مهمی مانند بسط و گسترش فروشگاه ها، رتبه بندی و …